divendres, 12 de juny del 2009

AÇÒ S´ACABA...

Hui hem acabat de fer els treballs d´investigació, acabe de penjar al box els que quedaven (llevat del de Tiffany, que estava en un altre format i no em deixava col.locar-lo). Vos done a tots i totes l´enhorabona, perquè he pogut comprovar que heu treballat a classe i que dominàveu més que jo això del powerpoint (ja sabeu, els profes també aprenem del alumnes!).
Bé, a tots aquells que la setmana que ve se´n van de viatge, PASSEU-HO MOLT BÉ, PERÒ TORNEU, EH??
Gisela.

1 comentari:

  1. Jo, n'estic amb Gisela.Felicitacions!!! Els trebalss estan molt i molt bé. Espere veure eixe mateix esforç el proper curs, si tinc la sort que escolliu Llatí i Grec.
    També espere que el viatge supose per tots una experiència inoblidable. Hi ha tant per veure a Italia!!! No oblideu : asomar-se al riu de Pisa i la copia de la loba del Capitoli al costat del cementiri,veure el David a la Galeria de l'Acadèmia a Firenze- que escultura tan ben feta!- olorar els magnolis a Roma,i fotografiar els pins de pinyons, i menjar un bon gelat a la Piazza Navonna,ni tampoc deixeu de veure la boca de la verità, al costat del Circ Màxim,ni beure l'aigua fresquísima de les fonts i reomplir l'ampolleta de lanjarón. I si podeu , a Venezia doneu una passejada pels canals- si sou uns quants no surt molt car, però que us diguen per on serà, perque si no us donen una volteta de 10 minuts i us tornen- i aneu a comprar algun record de vidre al Ponte Rialto que és més barat. QUE GAUDIU INTENSAMENT, i fins la tornada!!

    ResponElimina